Onanistu’ din Aviatiei


Sunt la momentul in care ma simt putin confuza daca sa cooperez cu Politia Romana pentru identificarea si prinderea unui barbatel care si-a pus pe el hainele cele mai bune si cand a iesit de dimineata pe la mine prin cartier s-a gandit sa isi frece  genitalele. Am mai rugat o doamna sa evite scara blocului unde s-a aciuat. Imi e frica de el pentru ca de curand l-am revazut si l-am fotogafiat. N-am postat inca poze cu barbati oribili dar o sa povestesc, advertizez, scriu si intre timp poate o sa fiu surprinsa sa aud la stiri ca nu mai poate sa umble sigur si nestingherit prin Bucuresti. 

Am vorbit cu prietene mai demult ca onanistii sunt prietenii sau sotii cuiva. De atunci n-am mai intalnit nici unul, indiferent pe unde am fost. 

Cu asta am reincept sa scriu pe blog😦. Sper sa ravin cu ceva bun. Merci

Lasă un răspuns

