Petitie: „Ridicarea abuziva a masinilor parcate in Bucuresti”


„Am descoperit ce e la periferia real-estate-ului din Bucuresti. In sectorul 1 este Aleea Matelotilor nr. 31-43, locul unde se depoziteaza masinile ridicate abuziv din Bucuresti. Ieri mi-au ridicat masina din centru, unde in cursul saptamanii nu poti sa gasesti un loc decent de parcare.
Dupa ridicare am mers la centrul asta pentru recuperarea masinii. E locul cu mecanismul diabolic cel mai bine pus la punct.
Ajungi acolo. Program NON-STOP. Paza la poarta. Intra numai proprietarul masinii. Verifica permisul, actul de identitate, talonul. Primesc proces verbal cu privire la amenda. Conversatie agresiva, raspunsuri politicoase.
Am vazut eu un Aston Martin parcat undeva pe trecerea de pietoni. Nu ma intereseaza daca fac sau nu discriminare. Alaltaieri au avut la centru un Porsche. Nu fac discriminare.
Gasesc masina. Imprejmuita cu sfoara ordinara. Nu este sfoara, este sigiliu. Mi se pune sub nas un proces verbal cum ca masina nu are daune. Refuz sa il semnez. Este intuneric si nu pot sa imi acord consimtamantul ca ar fi ok. Refuza sa imi dea masina. Ma uit atent. Nu completez nimic la mentiuni. Semnez. Iau masina, plec.
Cum va permiteti ca pentru suma de 868 RON sa va atingeti de bunul meu personal, sa il transportati intr-o zona obscura care nu imi ofera nici o certitudine ca nu a fost deteriorat?!!!”

Par furioasa? Nu am de ce sa justific lucururi dar imi si place sa imi rasfat un pic imaginea de om rational. Sunt de parere ca:

1. Sofatul din ratiuni de deplasare in diverse scopuri care nu prespun leisure este o activitate fundamental gresita. Nu ar trebui sa incite pe nimeni avand in vedere ca se pierde foarte mult (atentie la locuri si oameni, intamplari).
2. In Bucuresti sistemul de transport in comun este descurajator.
3. Tine de inteligenta sa alegi deplasarea pe bicicleta. Tine de hazard sa ramai teafar, facand asta zilnic prin Bucuresti.
4. Mi-as dori sa contest ridicarea masinii mele dar am gresit. Am parcat gresit. In general, as vrea ca oamenii sa conteste lucrurile gresite care li se intampla, abuzurile de orice fel asupra chestiilor de care dispun si pentru care platesc.
5. Puteti sa imi vedeti petitia online. O sa faceti abstractie de greseli pentru ca e scrisa sub impulsul momentului. Votati si mai vedem

Lasă un răspuns

