Cea mai veche sticla de sampanie din lume


Am preluat chestia asta dintr-un ziar. Cea mai veche sticla de sampanie descoperita pana acum e din 1893 si se afla pe fundul unui vas scufundat in preajma insulelor Aland. Cel putin cu asta se lauda presa dar si producatorul acestei bauturi. The vintage bubble thing is Veuve Clicquot. Se spune despre Veuve Clicquot ca ar fi cea mai buna sampanie din lune. E o afacere cu istorie de peste 200 de ani iar brandul luxos cu eticheta galbena este asociat cu schiul in Aspen si jocul de polo in New York.

Eram asta iarna in WEIN & CO, un shop/bar de vinuri din Austria cu intentia sa cumpar un set de sampanie rosé, editie speciala cu cadou de la Veuve Clicquot. M-am limitat la a bea altceva recomandat de ei in barul de vinuri din interiorul magazinului si nu am mai achizitionat nimic. Imi place foarte mult conceptul de magazin combinat cu bar, terasa, cafenea. Pana acum cea mai reusita chestie de gen din Bucuresti este la Carturesti in Arthur Verona.

Revenind, nu imi amintesc sa fi incercat vreodata Veuve Clicquot

Lasă un răspuns

