Dada Restaurant


Am observat ca daca mi se cere recomandarea unui local de obicei aleg sa ofer doua, trei detalii despre un loc in care am fost si mi-a placut prin prisma atmosferei de acolo si a timpului de calitate petrecut. Mai putin conteaza meniul, un pic mai mult conteaza serviciile, practic pentru mine un restaurant, de exemplu, isi declina calitatea prin intermediul multor chestii care nu sunt neaparat specifice bucatariei. Pe de alta parte, am o prietena care nu ar recomanda nici un restaurant pentru ca nici ea, ca si mine dealtfel, nu a avut pana acum o experienta culinara extazianta in oras.
Revenim. Cum nu experimentez suficient de des, sau locurile de genul asta nu reusesc sa ma dezamanageasca irecuperabil, ultima oara am recomandat unor persoane care nu sunt din Romania restaurantul Dada. Au si mers acolo pentru cina. M-au sunat si sub pretextul ca sunt total nemultumiti, asa sub forma de gluma, mi-au facut unul din cele mai dragute complimente, cum ca daca renunt la cariera actuala as putea scrie cronici despre restaurante. Mi-au spus ca fiind si ultima lor seara in Bucuresti au gustat totul pe deplin si cat e de minunat.

La Dada am fost prima oara acum un an, fix in aceeasi perioada, chiar de ziua mea de nastere. Restaurantul e situat pe Strada Matei Voievod, zona Iancului. Nu e inaccesibil dar nici cel mai ok loc in care cineva si-ar putea dori sa mearga in mod special.

Pentru a pune cate ceva pe blog, saptamana trecuta, am fost de doua ori la masa aici; o data pranz, o data cina.

Atmosfera, concept, decoratiuni interioare: Atmosfera buna dupa cum spuneam, o muzica potrivita locului. Una dintre dati au pus melodii romanesti de genul muzica usoara ceea ce mi s-a parut inedit si deopotriva dragut. Aproape uitasem ca vara trecuta am ascultat Voltaj (acest engine de manele pe muzica rock) de la radio, in timp ce eram la terasa.
Restaurantul e aranjat “dupa gustul omului”. Se vede ca cineva priceput nu si-a batut capul excesiv de tare dar le-a iesit un design mozaic atat la propriu cat si la figurat, la modul ca totul este suficient de amestecat incat sa fie autentic si sa transmita ceva.

Menu, cuisine
: Tiger shrimps cu legume chinezesti si sos chilly e un fel de mancare neasteptat si incredibil de bun. Felicitari pentru demitizarea conceptului conform caruia incercarile de a face mancare asiatica sunt fie hilare fie pur si simplu esuate. Pastele sunt destul de bune dar chestiile pe baza de carne de vita sunt mult mai pe gustul meu.

Bauturi, deserturi: Au ei ceva cu menta. Limonada decorata cu frunze de menta, desert garnisit cu menta. Merengue, prajitura lor cu bezea si fructe este intradevar ceva special. Atentia la detalii merge pana la decorarea cu frunza fructului pasiunii.

Lasă un răspuns

