Seara de jazz


I am impressed. Miercuri seara am fost sa ascult jazz la palatul Ghica.
Casa imensa la care nu mai fusesm pana acum era superb luminata noaptea. Ilumnatul cladirii era completat de lumina flacarilor care ardeau intr-un fel de talgere metalice.

Chestia tricky cu locul asta e ca te gandesti imediat ca daca ai avea in plan un eveniment important ai alege sa il organizezi aici.
Intr-un cort situat in gradina palatului este amenajat un bar; au pus canapele, sfesnice si candelabre. In fata este scena.

1

2

66

3

4

Nu am precizat ca eu nu am sentimente puternice pentru piesele de jazz. Not enough lyrics. Miercuri, de muzica lui Mircea Tiberian band m-au apropiat melodiile care sunt interpretate si de Billie Holiday si Nina Simone si most o all… bossa nova my love. Muzica e mai delicata in portugheza.

6

Lasă un răspuns

