Din varf de deal


DSC01815 new
Sambata eram la Cluj pentru o petrecere. Un lucru care imi place acolo este ca unele sidrofii incep devreme si se sfarsesc tarziu dar nu atat de tarziu incat sa nu mai gusti atmosfera ba chiar daca iti doresti merge si o escapada in club. Chiar si asa nu pot spune ca am avut mult timp la dispozitie ca sa ma plimb prin zona cu pricina si sa surpirind peisajul de toamna. Fiecare poza este ceva spontan. Locatia: restaurantul hotelului Belvedere situat pe dealul numit de clujeni Cetatuia.

M-am interesat si ruinele de aici provin dintr-o fortificatie Hapsburgica deteriorata de alunecarile de teren din zona dar si de o doza de neglijenta destructiva contemporana; foarte interesate ruinele noaptea.

Dupa o plimbare pe aleile din piatra am revenit un, doi la hotel. Imi place Belvedere pentru structura si elementele 60s. E imposibil sa ajungi intr-o locatia ca asta si sa nu vezi cel putin cateva elemente pe care nu te-ar deranja sa le incluzi intr-un viitor proiect arhitectonic sau de amenejari interioare. Sunt si cei care raman imuni la idei de genul asta dar recunosc ca ceea ce vad in magazinele de gen actuale se inspira foarte mult din moda anilor 60.

Immagine

Dupa o sesiune de party am ajuns la terasa de pe deal unde se poate sta confortabil la o masa iar Clujul este incredibil de frumos de aici.

IMG00891-20091010-1855

In rest: The photos speak for themselves. Ia, gata!

IMG00888-20091010-1836

IMG00856-20091010-1717Immagine3
DSC01837inversImmagine

Lasă un răspuns

